Tuesday, October 9, 2012

Terma & Syarat


SILA BACA TERMA & SYARAT SEBELUM ISI ORDER FORM YA... =)

1 ) Confirmkan dulu shawl yang hendak dibeli masih ada stok melalui gambar shawl labuh lihat masih AVAILABLE, RESERVE atau sudah SOLD. Anda juga boleh mengisi order form sekiranya sudah confirm nak beli dan membuat bayaran dalam tempoh yang ditetapkan.


2 )Kami hanya RESERVE untuk anda dalam masa 24 jam sahaja. Jika tiada pembayaran dibuat maka kami akan AVAILABLE kembali shawl labuh edition itu.


3)Selepas mendapat confirmation, anda bolehlah membuat bayaran. Sila PING email kami missprettyhawa@gmail.com yang anda telah membuat bayaran dan PRINT SCREEN bukti pembayaran(wajib) setelah bayaran dibuat supaya tiada masalah dalam penghantaran . Jika kami confirm barulah kami akan mengepos.

3 ) Tudung yang dipesan akan dihantar menggunakan pos laju. Jangkamasa penghantaran di dalam negara ialah 1-2 hari bekerja.Untuk luar negara, kos pos serta tempoh penghantaran akan dimaklumkan di dalam invois.


 4)Kami mohon maaf sekiranya ada permintaan anda yang tidak dapat dipenuhi. Insyaallah tudung akan sampai dalam masa 2-3 hari selepas pengeposan.

 5)info Customer Service Pos Laju untuk anda buat semakan jika barang yang dihantar (anda telah dapat tracking no) tidak sampai lagi kepada anda:

For more information, please contact :


Customer Care Department
Level 6 , Pos Malaysia Headquarters
Dayabumi Complex
50670 Kuala Lumpur


Operating Hours

: 8.30 am to 9.30 pm, Monday to Saturday 
( except 1st Saturday of the month and Public Holiday )
Fax
03-2727 9200
E-mail



Pos Malaysia PosLine : 1 300 300 300


 

ini link untuk anda trace parcel anda =)







 sincerely,                                          

      

No comments:

Post a Comment